premiär med nya racern

Nu har jag och Joel varit på promenad och den riktiga premiären med
nya vagnen. Den funkar kanon och Joel verkar trivas väldigt bra i den,
han somnade nästan direkt och sov nästan tills vi kom hem igen.

Han är så go min lille prins och framförallt så nöjd med ALLT och
ALLA spelar ingen roll vem som håller han så är han nöjd hur
goooo som helst, han är den BÄSTA. ÄLSKAR MIN OTROLIGT GOA
OCH SÖTA LILLA JOEL!!!!!!










Å en annan sak.. fick på mej ett par av mina gamla byxor idag.. såå glad
jag blev... hoppas det betyder tur inför kvällens vägning.  :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin vagn och vad stor Joel har blivit! Hoppas att ni mår bra och att vv går bra för dig idag!



Kram Maria

2009-05-11 @ 12:08:12
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0