det blåser inte........och solen är här!!!

God Morgon!!!

Vad förvånad jag blev när jag tittade ut när jag hade vaknat...
stilla och sol..jag som hade förväntat mej att det skulle blåsa
som det nu har gjort över en vecka. Men vad glad jag blev när
det inte gjorde det + att solen redan va uppe.

Det som står på tapeten idag är
* Promenad med den nya vagnen

* Tvätta, vika tvätt, plocka ur diskmaskinen

* Vägning på vv....hoppas på ett bra resultat..



Det blir sen middag idag så får nog slå ihop det med kvällsmaten nått förslag
på något enkelt och gott?????????????????

Nu ska jag äta frukost och hoppas på att bli piggare för Joel vaknade 6,30 :-(

Ha en trevlig dag återkommer senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0