Barnvagnsvantar mm

Lite sent på året att göra reklam för vantar men ni som har
barnvagn eller sulky ni måste bara har dom.
Det är barnvagnsvantar som man sätter runt handtaget på
vagnen hur käkt som helst. När man ska greja nått med barnet
så vet man var dom är och man slarvar aldrig bort dom.
Jag har använt mina sen i höstas och inga andra vantar behövs
dom är super varma. 

Jag använde mina senast idag, när det va lite ruggigt ute.

Köp sånna till hösten. Finns på hem & fritid ( vid nordeviks) 249:- tror jag dom kostar
Jag fick mina så har inte så jätte koll på priset men har för mej att det va det.

Finns även andra grejjer t ex förvaring för blöjor, armvärmare....mm
jätte smarta saker. (pris på detta vet jag inte)






vantarna och för varing för blöjor

Kommentarer
Postat av: lisa

Va smart, har sett sådana för länge sedan! Hur går de me besökare på din blogg? Jag har gått med i ett jätte smart program så man får fler besökare. Och du har inte funderat på att skaffa en metroblogg? kram

2009-05-14 @ 15:05:29
URL: http://www.metrobloggen.se/lattemamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0