Underbar dag!!

Äntligen har våren kommit!!!!

Annica kom en sväng och hälsade på mej och Joel
imorse när hon hade varit och tränat. Trevligt!
När Annica åkte så kom Emelie och Amina, vi tog
en promenad i det vackra vädret., vi gick ner till torget
och kollade in affärerna och sen gick vi hem och fikade.
Joel och Amina har så roligt ihop, det är så skoj nu
när de är större och försöker prata med varandra och
leka, det är bara glada miner. Det är kul.

Senare tog jag mig en cykel tur till mamma och pappa.
Mamma gjorde påskskinka.. lite tidigt men vad gör
det den va mycket god.
 
Längtar till påsken tycker det är en av dom bästa
högtider.

Joel ligger uppe i sängen och vägrar somna...=(

Måste tilllägga att vi har fått tillökning i släkten
jag har fått ett kusinbarn (även Marcus).. så roligt.
Det är min kusin Sandra som har fått en lite pojk,
Tindra är nog garanterat en mycket stolt storasyster
nu.. STORT GRATTIS TILL ER!!



God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0