Tisdag idag

Japp hela dagen låång.
Jag och Joel va uppe på bena kl 07,00 imorse.. faktiskt väldigt
gott att komma upp på morgonen. Vi åt frukost och myste lite
sen va det full fart för Joel i gåstolen men så vid 9 tiden så va 
han inne i köket men det va helt tyst han brukar ju fara runt och
prata och prata me när jag  tittade till han så sov han med huvudet
över ratten.. stackarn det tar på krafterna att köra bil.. så det va bara 
att bära upp han i sängen...

Idag ska vi inte göra så mycket, här va lite snö när vi vaknade med
det är fint väder ute men kallt. kanske att vi tar en sväng ut med 
vagnen sen eller om jag tar en promenad till kvällen.


/Martina. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

fin blogg du har, visst är det kul att skriva och även skönt att skriva av sig när det är motgångar, när man inte har någon ork...Hoppas allt är bra med er. kram

2009-03-24 @ 12:25:00
URL: http://lajsa.blogg.se/
Postat av: Tina

Jo jag undrade just vart din blogg tagit vägen.

Blogg.se verkar faktiskt lite bättre.

2009-03-24 @ 12:30:09
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0