Sjuk

Jag försöker få lite ordning på denna bloggen, men tyvärr finns
det inte så mycket tid till att sitta här så mycket så jag får ta lite i
taget. Men tillslut ska den nog bli bra.

Idag är vi sjuka hela familjen jag har feber fick det igår kväll,
men konstigt nog känner jag mig inte så dålig. Marcus är
förkyld ont i huvudet och hade lite feber han me men han gick
till jobbet ändå.. också va han tvungen att jobba över en stund
ikväll..stackars darling. Å lilla Joel han är förkyld och har feber
+ att han har ont av tänderna. Han vill inte komma till ro på
kvällarna. Men det går ju över. Just nu har jag precis hämtat
han från sängen han somnade vid 20 och vaknade vid 21
försökte med allt för att han skulle somna om men icke.. Så
nu åker han runt här i gåstolen, han är ju bara för söt när han
springer iväg i den.. Men det värsta är ju att jag ÄR så trött å hade
gärna gått å lagt mej nu.

Här har annars varit en lugn dag.
Mamma och pappa kom upp förut och hade med sej grillad
kyckling, revben och potatissallad som vi smaskade på.
Det är mumma det..=)

Jag hoppas på att febern har släppt imorn och att vi alla 3
mår bra..det är inte kul att vara sjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0