Schlager helg

Igår va det melodifestivalen och idag spinning med
tema schlager...Det va ett mycket bra pass med en
mix på 45 låtar i 60min.  Va lite tveksam om jag skulle
gå men nu efteråt ångrar jag verkligen inte det.

Nu sitter jag och Marcus i soffan å ser på Wipeout
och jag äter äggmacka och Marcus äter chips..=)


Imorn är det ny vecka.. Måndag = V V. och vägning.
hmm det känns som jag har gått ner men vågar inte
tro det efter som det är tre dagar denna veckan som
jag inte har varit så aktiv och har ätit lite onyttigt i helgen
.... men HALLÅÅ man är ju bara människa man måste
unna sej ibland. Har jag gått upp så blir jag inte glad det
vet jag ju men.. då får vi ta nya tag tills nästa veckas
vägning igen... Men nu ska vi inte ta ut nått i förskott det
kan ju ha gått JÄTTEBRA!!! vilket vi hoppas på.


Ha en fortsatt trevlig söndag.
//Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0