Ny vecka nya möjligheter heter det ju tydligen.

Ja som ovan.. men denna veckan känns lite tråkig tycker jag,
negativ ja vet men ibland känner man så.
Just nu tycker jag att allt är lite små tråkigt vet inte varför, borde ju
vara tvärt om nu när solen tittar fram emellan åt men icke då.
Jag vill så mycket men har ingen ork och ingen är hemma på
dagarna eller så är de upptagna med sitt, och så är det ju ibland
och ibland har man så mycket att göra att dagarna inte räcker till
varför kan kan inte allt vara på en jämn nivå??????????

Igår fick jag en tid till BVC med Joel han har fått nageltrång på
sina stortår, fick allsolsprit och plåster som skulle sitta på så
skulle det bli bra. Vägde lilleman me han vägde 7540g och va
68,5 cm lång shit va han ha växt å redag 7,5 månader. Tyckte inte
att det va så länge sen vi kom hem med han och han va super
duper liten han va ju inte längre än en brödlimpa typ.
Han är verkligen sååååååå underbar är överlycklig att jag har han.

Va på vv igår med, trodde verkligen inte att det hade gått bra ÄVEN
att jag inte hade slarvat så men det blev posivit resultat -0,4 vilket
jag blev jätte nöjd med eftersom jag trodde att jag hade gått upp.
När jag kom hem gjorde jag och Marcus pannkakor som vi hade
till kvällsmat och hade pumpabröd till... smaskigt. (har hittat ett
recept på pannkakor som bara är 1points/pannkaka, vilket passar
mej utmärkt=)...). Efterkvällsmaten åkte jag och mamma bort och
tränade i gymmet va riktigt skönt att få kommit igång efter förkylningen,
nyser fortfarande men börjar tro att det är allergi eller nått. ska
proppa i mej allergitabletter å se om det hjälper.

/Tina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0