Mycket trevlig dag

Idag vaknade jag 6,45 av att Marcus hade försovit sig, men när
han kom sig iväg så somnade jag om till 7,45 av att Joel vaknade.

På morgonen tog vi det lugnt jag och Joel myste lite och åt frukost
i lugn och ro. Sen tog vi en promenad i det vackra vädret men det
blåste en del och vinden va kall men ändå skönt ute.
När vi kom hem tog jag mig en dusch sen åt vi lunch.
Efter lunchen åkte vi bort till mamma på jobbet, Joel fick som vanligt
massa uppmärksamhet där. Sen åkte vi och hälsade på min
mormor och morfar som tyckte att det va jätte roligt att vi hälsade på,
jag, Joel och mormor tog en promenad till affären Joel somnade så
gott i vagnen så på vägen hem gick vi bort till Joels farmor och lämnade

han, som skulle passa han medans jag och Marcus skulle till banken.


Efter att vi hämtat Joel åkte vi och hälsade på Carro, Håkan och tvillingarna

lämnade presenter till barna som vi inte har fått lämnat sen dom fyllde och

en blomma till Carro som fyller på söndag. GRATTIS i förskott vännen!!.


På kvällen hade vi mys här hemma med räkor Kim, mamma och pappa

kom också å åt med oss.


Nu är klockan mycket så nu ska jag lägga mej ska upp tidigt imorn och

ha mysmorgon med min underbara son och hänga ut och vädra våra

sängkläder tänkte jag.. Äntligen är det väder så man kan hänga ut

sängkläderna det är så gott tycker jag.


Natti Natti.

God natt kramar från mej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0