Mycket lyckad dag!!!

Idag har jag bakat brödkakor å självklart har Joel varit
med han va mycket intresserad av vad som hände.

Allt gick super bra tills jag hade satt in den första
kakan i ugnen.... då gick strömmen. så typiskt va
den va borta ca en timme. Blev rätt snopen men
vid elva va den tillbaka igen och då va det full fart med
bakningen. Och dom blev faktiskt lyckade och goda,
inte så runda som jag ville ha dom, men va spelar det
för roll magen märker ju inte det.=).

När det va fördigt va Joel så trött så han somnade i
gåstolen.. så jag bärde upp han i sin säng och då
sov han i tre timmar, han va såå trött stackarn av
mamma spektakel här hemma.

Har märkt att han är så förtjust i musik när vi har på
musik på så åker han fram med gåstolen till högtalaren
och bara njuter.... det måste vara pappa som lärt han,
han är ju så mycket för musik... sådan far sådan son.=)

ÅÅåå jag blev så glad idag när jag hämtade posten och
såg att skattebeskedet hade kommit och att jag fick
TILLBAKA...wwwiiihooooooo vad roligt.
Tror alltid att jag ska få restskatt å blir lika glad varje gång
det inte är så..

Jag och mamma va och tränade core puls förut mycket
bra pass men det va nytt så det va tufft när man inte är van
vid de nya övningarna, kroppen va som spagetti efteråt..
men så skönt att ha tränat. På måndag  på vv hoppas jag att jag
har nått "mitt" personliga mål, vilket jag tror att jag har gjort
för denna veckan har det verkligen varit stenhårt mat och motion.

Nu slappar jag i soffan med frölunda i full action på tv:n i
bakrunden, det ser inte så bra ut för dom men vi hoppas
på det bästa.

Imorn är det fredag jag ÄLSKAR fredagar,

Lite bilder från idag.






så trött blir man när man har bakat. =)


Kram & god natt

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va goa dom ser ut! Va duktig du är!

Ses snart! Kram emma

2009-03-28 @ 09:52:56
URL: http://fambjork.blogg.se/
Postat av: lisa

åhh vad gott det ser ut...Kan man få fråga om receptet? ;-)

2009-03-28 @ 21:21:14
URL: http://lajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0