Måndag och ny spännande vecka

Då va det måndag igen..en grå dag.
Marcus har varit hemma idag från jobbet, han är fortfarande sjuk.
Jag känner mej inte heller riktigt kry än ont i huvudet, ont i halsen
från och till och är lite små förkyld.

Idag har vi duschat Joel i duschen, trodde faktiskt att han skulle
bli lite rädd för strålarna men inte då han tyckte det va jätte kul,
fast favoriten när nog helt klart diskhon.

Va på vv idag gick inte SÅ bra som förra veckan kan jag ju säga
men är ändå nöjd +0,1 men jag hade varit myyyycket gladare om
det hade gått neråt, men NÄSTA VECKA.. då åker vågen ner igen.
Måste faktiskt skylla på att jag är sjuk, om det är nått man ska
skylla på. =)

Nu går charterhjältar för fullt här på tv:n å man blir ju bara
sååååååå sugen på att åka till värmen och sola å bada,
men snart snart snart är våren och sommaren här, det
ser vi verkligen fram emot. Det får inte gå för fort heller
för jag ska ner till mitt vikt mål innan sommaren.


Slut här för idag!
//Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0