Lite uppdatering från helgen

Jag har varit dålig med att uppdatera bloggen under helgen.

FREDAG:
Liselott kom hit och hälsade på mej och Joel det va
trevligt vi skulle tat en promenad med det blev en låååång 
fika istället. Mycket trevligt.
Senare på eftermiddagen tog jag, Marcus och Joel en 
promenad neråt hamnen. Den nya Hamngrillen va det premiär
på och den ville Marcus testa, jag ville inte ha något eftersom
vi skulle ha lite mys på kvällen men väl utanför grillen så fick
jag ett sånt blodsockerfall, började kallsvettas och svimmade nästan
så det va bara att hugga i ien hamburgare och god va den.  
På kvällen blev det såklart Let´s Dance.
 
LÖRDAG:
Jag va och hälsade på Josefine, vi tog en promenad i Rönnäng och
satte oss vid bryggorna vid OK jätte mysigt och verkligen härligt väder.
Jag fick ett blodsockerfall till men inte lika farligt som i fredags.
Hemma grejjade marcus ute, skurade av altanen för kommande säsong,
lägtar tills vi ska sitta där och grilla och bada i poolen... myys..
Vi fick besök av Roger H det va trevligt. tog en promenad.
På kvällen va Annica, Emil och Becka här på middag.
Het Mexicansk gratäng med klyftpotatis med turkisk pepparglass..Stod på
Menyn.. Verkligen MUMMA. Väldigt trevligt hade vi.

SÖNDAG:
Marcus va ute tidigt och grejjade i trädgården, började sätta upp staket.
Becka kom cyklandes hit å vi tog oss en cykeltur runt hela skärhamn
mycket härligt va det, det tog 45 min.
Va väldigt trött på kvällen somnade en stund och när jag vaknade så va
Josefine och Gusten här. Fick även här ett blodsockerfall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0