Härlig dag idag

Idag har dagen gått fort.
Yvette kom  och hälsade på imorse när hon hade varit och
tränat. När hon hade åkt så åkte jag och Joel bort till mamma
på jobbet och hälsade på en stund, sen så åkte vi bort och
hälsade på min farmor. Det va mycket trevligt vi fikade och
åkte upp till Rorsman för att handla lite, jag passade på att
köpa jäst för jag fick nämligen hennes super goda recept
på vetekakor, Marcus bara ÄLSKAR dom så jag tänkte
våga mej på att baka dom imorn. Hur det går får ni veta imorn.

Jag och Becka va ute på en härlig promenad förut det va riktigt
skönt ute men lite kallt. Alldelles stilla och vackert.

NU har Joel precis somnat. Och Leilas mat går på tv:n ser
verkligen så mysigt ut när hon är ute och lagar maten, längtar
verkligen såååå efter sommaren.. Och Joels första sommar
ska verkligen bli spännande.

Fick nu precis mess av Beijer som är hemkommen från kanaris,
ska bli kul att träffa henne igen. Känns som hon har varit borta i
evigheter men det är ju bara hen vecka...hihihi

God natt KRAM Martina.

(Är lite dålig med bilder men jag ska bättra mej LOVAR annars skäll på mej) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0