Go söndag

Imorse när jag vaknade gick jag en långpromenad
sen hem och åt lite frukost.
Marcus va ute och snickrade på stacketet... blir så fint
han är så duktig.
På eftermiddagen tog vi oss en biltur och åkte upp till
Therese och Fredrik på eftermiddags fika. Vi kollade
även på sofforna som vi ska köpa av dom. Vill verkligen
ha dom nu.. men snnnaarrrt sitter jag idom.
Ska bli kul med nått nytt.

Väl hemma åt vi kvällsmat (varmamackor) mumma och Joel
fick gröt sen tog jag och Becka en cykeltur. Det har verkligen
varit så underbart väder idag.

Joel ville inte somna ikväll han somnade inte förrän vid 21
men nu sover han så gott och det ska jag med snart göra.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0