Fredag

Då va det fredag igen..shit va veckan går fort.
Idag har vi varit på NÄL och lämnat tillbaka bilstolen
som vi hyrde. Vi lämnade stolen och tog en fika i
cafeterian å gissa om jag tyckte att det va skönt att
sitta där å sen bara kunna gå ut å åka hem
NÄR JAG VILLE. Så va det ju verkligen inte sist..
men som sagt det va de värt då.
Sen åkte vi vidare till ÖB och Torp fick köpt lite små
plock, mat och ett par vårskor.

Vi åkte till mamma och pappa på hemvägen för
att lämna fiskar till deras akvarium. Vi fick även
makaroner och korv så nått fredags tacos orkade
vi inte med som vi hade planerat, får ha det imorn
istället.

Ikväll har jag verkligen syndat med chips och dipp
men va gott det va..=) hoppas att vågen kan vara
snäll ändå på måndag...hoppas hoppas hoppas.
Har kommit av mej lite med vv denna veckan pga
att jag har varit sjuk, men har ändå räknat pointsen.
Så två dagar utan nån träning....ågren.... men ikväll
tog jag och mamma en riktigt go promenad så nu
är jag på G igen.. Jag ger mej inte.

Let´s Dance va bra idag!! Jag håller på Annika och
Magnus!!!  heja heja.

//Tina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0