underbar dag

Dagen började med en timmes träning på gymmet,
jag va väldigt trött och seg men fick tagit mej dit iaf
vilket jag är väldigt nöjd över, det är ju så skönt efteråt.

Marcus jobbar eftermiddag så vid 15 tiden så åkte jag
ner till mamma och pappa för att lämna Joel, så åkte
jag in till Stenungsund, jag strosade runt lite för mig själv.
Jag köpte en ny kalender, brun utan sol servetter till mig,
också tänkte jag att Joel ska få ett påskägg med lite roliga
grejer i så till det hittde jag ett par jeans, en tröja och keps
på Kapp Ahl till han, tänkte jag skulle hitta några skor me
till han. Jag hamnade även en snabbis på systembolaget,
där springer man ju inte ner dörrarna direkt men fick köpt mej
några cider som jag ska smaska på på längfredag, då vi ska
till Josefine och Robert, blir väl eventuellt baden senare, hade
varit väldigt kul att gå dit, det va ju jätte länge sen man va ute,
har nästan glömt av hur det va hihihihihi

Som sagt blir det ju iaf utgång på fredag och jag har bestämt
mej för att riktigt unna mej denna dan till det. För idag känns
det lite extra kul va på vikt väktarna och vägde mej trodde inte
att jag hade gått ner denna vecka (som vanligt =)   ) men det
hade jag -0,8kg vilket jag är väldigt nöjg med så nu är det bara
4hg till jag når mina 10%. Så nu har jag gått ner 8,1kg och
hade bestämt mej för att gå ner 10kg till midsommar, det är
ju faktiskt inte ens 2kg kvar måste bara säga  att (eller SKRIKA
som jag känner för just nu) SHIT VA JAG ÄR BRA!!!!!!!
Trodde aldrig att jag skulle våga säga nått sånt om mej själv 
men jag kan, jag kan.

Nu kommer min älskling hem från jobbet.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0