Sommaren är här!!!

Vilket väder vi har haft idag riktig SOMMAR så skönt..
Så gott att man slipper palta på Joel massa tjocka ytterkläder
när man ska ut nu.
Idag har jag och Joel hälsat på min mormor och morfar också
va vi en snabb sväng hos Jossan och Annica som satt å pluggade
(så duktiga.. snart kommer jag också).. Föresten det har jag nog

glömt att nämna här att jag ska börja plugga...ekonomi i 3år ska

verkligen bli jätte skoj men jag är faktiskt ganska nervös, har ju inte

suttit med skolböcker på 5 år.. och har glömt en massa. men det

blir en utmaning. Återkommer närmare med mer detaljer när det

närmar sej.. så håll utkik i Augusti.


När vi kom hem från Rönnäng så somnade Joel (eller redan i bilen

på väg hem) så jag passade på att börja städa känns så skönt nu

när allt är rent och fint.


Har varit på en promenad me Beckis ikväll med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0