Shopping

Igår va jag och mamma inne i stenungsund och handla lite
det va skönt att gå där i lugn och ro utan någon stress.
Fick hittat lite.
En Jeansjacka.
Leggings
Puder
Brun utan sol servetter
och såklart kläder till Joel( som jag hade bestämt att jag inte skulle
köpa...... men men) =).

Idag har Annica P varit här på promenad och fika.

Det blev lite shopping idag me =)
En Marin Alpin seglarjacka.

Jag och Joel har varit och hälsat på mamma på jobbet för att ta
blodtrycket på mej.. har fått högt igen... =(

Nu ska jag snart göra mat och sen ska jag och Joel till mamma och
pappa så skall Joel bada i badkaret där.. Han ÄLSKAR att bada.



Ha en bra dag i solen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0