Påsk!!

Denna veckan har gått så fort, å bloggen har jag varit urkass
på att uppdatera.
Men nu är iallafall påsken här, den högtiden som jag tycker
bäst om, för då är våren här, det är ingen stress (som innan jul)
man bara träffar nära och kära å bara har det gott såå mysigt
tycker jag.

Lite uppdatering från veckan.

I onsdags körde jag bort Joel till farmor och farfar där han skulle
sova övernatten, hon skulle nämligen passa han på torsdags
morgon så då passade han på att sova där, när jag hade släpt
av han så tog jag och Jossan en promenad och sen åkte jag hem
och bara slappade innan Marcus kom från jobbet.

Skärtorsdag:
Jag och Marcus va på banken och en sväng på göksäter innan
han skulle börja jobba.
Jag och Joel va hos mamma och pappa och hälsade på.

Långfredag:
Marcus jobbade extra så när jag och Joel hade ätit frukost så åkte vi ner till
mamma och pappa. Jag Joel å mamma åkte till min mormor och morfar
som hade släktingar på besök från Skåne.
Sen när vi kom tillbaka tog vi en promenad och sen blev det grillning.
Joel sov över hos mamma och pappa, Jag och Marcus va bjudna hem till
jossan och Gusten å sen blev det baden. Mycket lyckad dag!

Idag Påskafton
Så skönt det va med sovmorgon idag då.. underbart.
Vi va lite sega imorse jag och Marcus (mest han) men efter en
dusch så piggnade man till. Vi tog en härlig promenad till hamnen,
vi satte oss på en bänk och bara kollade på folk och hur fint här är,
man är ju verkligen lyckligt lottad som bor så här.. förstår inte då som
MÅSTE bort här ifrån Tjörn.. skulle aldrig vilja bo någon annan ställe.
Sen gick vi bort till mamma och pappa å Kim där vi fick en jätte god
påsklunch och hämtade ju såklart våran lilla gullunge.
Ikväll va vi hos Beijer och Axel. Det va mysigt, vi gick till tuveslätt för att
titta på påskevakan och shit va massa folk där va.
Nu ska jag snart åka och hämta mamma och pappa som är hos
Annelie och Roger sen ska jag soovvvvaaaaaaaaaa ska bli skönt.

Vilket härligt väder vi har haft idag då.. riktigt sommarväder...härligt!!!!!
Det blev ett långt inlägg men ska bli bättre på att uppdatera här.


Kommentarer
Postat av: Tina

Fullt upp denna påskhelg ser jag=)

Synd att vi inte lyckats springa på varandra.

2009-04-13 @ 17:17:01
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0