Joel 8 månader idag

Japp nu va påsken över, vad fort det går.

Idag är vår lille gosse redan 8 månader shit vad fort
det går. Och nu ÄR verkligen en tand på väg den har börjat
spricka upp ur tandköttet.... som vi har väntat på dessa
efterlängtade tänderna..Som Joel kämpar med att få fram dom
han biter å biter å suger å suger på ALLT som kommer i hans
väg.

Idag har det också varit en sån underbar dag. Jag, Marcus och
Joel gick en långpromenad till Bleket och sjöboden.. skulle ju
tagit ett kort men glömde såklart det.. vattnet låg helt spegelblankt.

Vi har varit på middag till Marcus mamma och pappa idag.

Jag och Becka tog oss en cykeltur förut till Aröd och runt Tolleby
så nu ska jag bara slappa i soffan tills jag ska gå upp å sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0