Härlig kväll

Vilket underbart väder här är. Så härligt när solen lyser.
Ska ju bli så fint väder i helgen då blir det massa grillning!

Efter maten åkte jag bort till Träningskliniken för
att köra ett gym pass.. Det va så härligt att få tränat
av sej lite och efter kebebrullen (åt bara en halv) =)

Joel somnade runt 19,30 idag så nu sover mammas
prins så gott.

Marcus är ute och snickrar på stacket. Han håller på att
sätta tätt på ena sidan på altanen så att man inte kan
gå upp på altanen på utsidan, man måste gå igenom
huset. Och så ska vi ha likadant stacket ner mog källaren.
Sen så är det bara lite små pill kvar med huset sen är
HELA HUSET FÄRDIGT... så skönt. Bara lite grus som ska
fyllas upp lite runt huset och blommor som ska planteras,
och såklart källaren men där ska bara målas.
Ska bli härligt för Marcus när allt är färdigt, så som han har
slitit och grejat, renoverat ett hus helt själv (jag har hjälp till
lite) det är inte dåligt gjort + byggt en enorm altan med pool.
MASSA ROSOR TILL DIG MIN ÄLSKLING FÖR ATT DU ÄR
SÅ ENORMT DUKTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Å jag ligger å slöar i soffan nu... det är skönt men tänkte gå
ut till han å hålla han sällskap en liten stund innan man ska
inta sängen!

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0