Hårfärg och bus

Idag har jag och Joel tillbringat nästan hela dagen med
min moster Yvette. Jag har färgat håret på henne, hon ska
nämligen åka med Tysklandsfärjan nu i helgen med min
mor och far och Ingemar såklart =). Hoppas ni får det trevligt.
Vi va också så duktiga och tog oss en promenad runt Skärhamn.
Mycket trevlig dag!!

Eftermiddagen har gått åt till att plocka undan lite här hemma
och såklart har jag och Joel busat å gosat massor, just nu är han
helt utslagen här i soffan men snart får han vakna för strax kommer
Marcus hem... och han har middag med sig..Kebabrulle..mumma
Tog upp kyckling men va inte alls sugen på det så när han kom med
förslaget "kebabrulle" så hakade jag genast på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0