Fredag!

Idag har dagen gått väldigt fort jag har städat,
putsat fönsterna och varit och handlat.

På eftermiddagen tog jag och Joel oss en promenad.

Idag har vi hämtat våra nya soffgrupp det blev väldigt bra
men de tog upp typ hela vardagsrummet men det blev kanon.
Så ikväll slappade vi i soffan framför tv:n bara och åt kinamat.


Har även kollat lite utbildningar, funderar på att börja plugga,
det lutar åt något inom hälsa och friskvård. hade verkligen varit
superkul att plugga till något inom det eftersom jag tycker det
är så intressant, men är ändå så sugen på något kontorsjobb
så jag är lite kluven.

Nu är klockan mycket dax att gå å lägga sej för imorn ska vi
greja med altanen.

God natt
// Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0