Dålig bloggare

Jag vet jag har varit jättedålig på att blogga denna veckan.

Imåndags va jag på vikt väktarna å det gick bra... inte lika bra
som på min våg här hemma som visade att jag hade gått ner -2,8kg
=) den är som den är den vågen.. men 1kg hade jag gått ner, å då
har jag nått mitt första del mål känns väldigt skönt, på måndag
hoppas jag att jag har gått ner det första målet som konsulenten
har satt upp för mig...HOPPAS HOPPAS.

Det har varit promenad hela veckan.

Jag och Joel va och hälsade på min mormor igår, tyvärr hade
morfar åkt på curling så han missade Joel men får åka bort
snart igen. Dom tycker att det är så roligt med han.. deras
lilla ögonsten.=)

Idag har det varit en underbar dag hur fint väder som helst
Jag och joel tog en långpromenad till Stockevik å tillbaka,
sen va vi ute på en liten promenad med Liselott i Rönnäng
och ikväll va jag och Becka på en cykeltur fram å tillbaka
till Aröd. Jag har bara velat vara ute hela tiden idag.
Man får ju passa på när det är fint väder, men jag hoppas
på att vädret håller i sej.

God natt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0