Är super nöjd!!!

Igår va det vägning på vv efter påsken, förra veckan va det stängt
eftersom det va röd dag på måndag.
Blev verkligen superglad när jag ställde mej på vågen, när den
visade -1,5kg..

Har nu klarat 10%aren som konsulenten lägger upp när man
skriver in sig, + att jag har gått ner mer. Kan inte bli bättre!!
Så nu har jag gått ner 9,6kg. Jag hade som mål att gå ner 10kg
till sommaren å det kommer jag ju att klara bara 4hg kvar.wwwiiihhoooo.

När jag kom hem kom Marcus hem med 3röda rosor till mig.
Tack Tack Tack!! Såååå goo han är.

Så nu är jag lite extra peppad det är bara att fortätta det är långt
till det stora målet men jag ska klara det.
Det finns ingen återvändo nu.


Kommentarer
Postat av: Tina

Duktig du är! - snart i mål!



Själv ska jag försöka komma i form till Göteborgsvarvet, 2,1 mil ska jag ta mig igenom om lite mindre än en månad. Det är minsann en utmaning. Men jag ska minsann fixa det!

2009-04-22 @ 15:46:38
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0